ربات-انتقال-داده-های-حجیم

انتقال داده های حجیم | طراحی و تولید ربات مبدل

انتقال داده های حجیم | طراحی و تولید ربات مبدل

اگر شما هم جزو افراد حقیقی و حقوقی هستید که از قبل وب سایت داشته‌اید، بعد از چند سال رشد و توسعه کسب و کار خودتان به احتمال زیاد به یک این مشکل برخورد خواهید نمود که وب سایتتان یا ضعیف شده یا قدیمی است و یا نیاز به تغییر سیستم و ساختار دارد و به دنبال بازنویسی سایت یا تغییر ساختار یا ترمیم این مسئله خواهید بود، چراکه دیگر پاسخگوی نیازهای شما نیست. اگر وب سایت شما کوچک باشد یا حاوی اطلاعات کم یا متوسط هم باشد با کمی صرف هزینه و زمان این امکان را خواهید داشت که سایتتان را بازنویسی یا تبدیل به احسن کنید.

اما مشکل دقیقا در زمانی است که وب سایت شما بزرگ و محتوای شما زیاد باشد. معمولا همه سازمان‌ها یا شرکتهایی که در این نقطه قرار میگیرند، یکی از بزرگترین معضلات آنلاین خود را تجربه میکنند. تصور کنید یک وبسایت دارید که سالها فعالیت داشته و الان بانک اطلاعاتی به بزرگی 5 گیگابایت دارای میلیونها رکورد اطلاعاتی به همراه 10 ترابایت فایل و عکس و ویدئو و سایر اسناد روی وب سایت شماست و ساختار قدیمی و سیستم وب سایت شما باعث افزایش روزانه هزینه‌های سرور و نگهداری و تعمیرات آن میشود.

جا به جایی چنین سایتی به صورت دستی تقریبا غیر ممکن است. آریالینک در همین نقطه با افتخار اعلام میدارد که قابلیت جا‌به‌جایی، تبدیل و انتقال داده های حجیم و سیستم های شما را به صورت آنلاین داشته و تنها با نوشتن ربات های تحت وب، این کار را فراهم خواهد نمود.

ربات-انتقال-داده-های-حجیم

ربات انتقال داده های حجیم چیست؟

ربات انتقال داده های حجیم، نرم افزاری است که به منظور انتقال فایل‌ها و داده‌های بزرگ و حجیم بین دو سیستم و یا دو محل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ربات اینترنتی عموما عملکردی خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان داشته و با استفاده از پروتکل‌های شبکه، فایل‌ها را به شکلی سریع و امن انتقال می‌دهد.

برخی از امکانات و ویژگی‌های ربات انتقال داده های حجیم شامل موارد زیر میشود:

  • قابلیت تعریف زمانبندی انتقال فایل‌ها در ساعات مختلف حتی خارج از ساعات کاری
  • قابلیت تعریف قوانین و محدودیت‌های دسترسی برای کاربران مختلف
  • قابلیت پشتیبان گیری و بازگرداندن فایل‌ها در صورت بروز هرگونه خطا
  • قابل استفاده در شبکه‌های بزرگ با حجم داده های بسیار زياد

استفاده از ربات انتقال داده های حجیم به منزله راه حلی موثر برای انتقال فایل‌های حجیم و بزرگ در شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ربات-انتقال-داده-های-حجیم

مزایای استفاده از ربات انتقال داده های حجیم چیست؟

استفاده از ربات انتقال داده های حجیم، مزایای بسیار زیادی به خصوص برای کسب و کارهای بزرگ دارد که در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره کرده‌ایم:

  • صرفه جویی در زمان: استفاده از ربات انتقال داده های حجیم به شما کمک خواهد کرد تا وقت و زمان بسیار زیادی را برای خود پس انداز کنید. با استفاده از ربات انتقال داده های حجیم، میتوان داده های حجیم را با سرعت بالا و به صورت خودکار انتقال داد.
  • دقت بسیار بالا: ربات های انتقال داده های حجیم با دقت بسیار بالای خود، اطمینان پیدا خواهد کرد که تمام داده ها، کامل و به درستی منتقل شده و از هیچ گونه خطایی چشم پوشی نخواهد شد.
  • صرفه جویی در هزینه: استفاده از ربات برای انتقال داده های حجیم، به شما کمک خواهد کرد تا در هزینه‌های پردازش و ذخیره سازی داده های خود صرفه جویی بسیار مقرون به صرفه‌ای داشته باشید.
  • قابل استفاده برای حجم بالای داده ها: با استفاده از ربات انتقال داده های حجیم، محدود به حجم داده‌ها نخواهید بود و به آسانی میتوانید داده های بسیار حجیم را نیز انتقال دهید.
  • امنیت زیاد: ربات‌های انتقال داده های حجیم، با استفاده از پروتکل های امنیتی پیشرفته، مطمئن خواهند شد که داده های شما در حین انتقال و در طول ذخیره سازی، به خوبی و به درستی محافظت شوند.

ربات-انتقال-داده-های-حجیم

آریالینک با سابقه‌ای بیشتر از 15سال در زمینه وب افزار، آمادگی خود را برای انتقال داده های حجیم شما با استفاده از ربات های مبدل تحت وب، اعلام میدارد.

Scroll to Top