Pinterest

خدمات پینترست (Pinterest Services)

خدمات پینترست (Pinterest Services)

پینترست (Pinterest) اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران اینترنتی این مجوز را می‌دهد که بر مبنای تصاویر مورد علاقه خود به اصطلاح در این شبکه «پین» کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم «ری‌پین» انجام دهند. اعضا می‌توانند کل تصاویر پین شده به یک بورد خاص متعلق به یک نفر را دنبال کنند. کاربران پینترست از طریق تمام شبکه‌های اجتماعی اعم از توییتر، تلگرام و واتساپ نیز می‌توانند عکس‌های خود را به اشتراک گذاشته و با یکدیگر همکاری داشته باشند. خدمات پینترست آریالینک شامل تولید محتوا سئو شده متنی و چندرسانه‌ای به همراه اشتراک گذاری زمان‌بندی شده و منظم در این شبکه اجتماعی می‌گردد.

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که میگوید یک تصویر از هزاران کلمه حرف بیشتری برای گفتن دارد. امروزه تصاویر جایگاه بسیار ویژه ای را در بستر دنیای آنلاین به خود اختصاص داده اند. شبکه اجتماعی پینترست نیز مانند اینستاگرام از همین ایده تصاویر استفاده میکند.

پینترست (Pinterest) متشکل از دو کلمه Pin به معنی پونز و Interest به معنی علاقه می‌باشد. علت این نام گذاری آن است که در آن مجموعه‌ای از تصاویر به نوعی چسبانده یا پین شده اند و عموما تصاویر و ویدئوهای کوتاهی به شما نمایش داده میشود که پینترست آنها را به عنوان علاقه مندی های شما تشخیص داده است.

در حال حاضر پینترست با به همراه داشتن بیش از 400میلیون کاربر فعال، جزو برترین شبکه های اجتماعی محسوب میگردد. در این شبکه اجتماعی ایده های جدیدی به شما پیشنهاد شده و شما از هر چیزی که به دنبال آن هستید میتوانید ایده های بکر و نابی بگیرید.

همچنین فضای بسیار مناسبی را برای ایجاد محتوای جذاب و هدفند شما به وجود آورده که میتوانید به منظور تبلیغات از آن استفاده کنید. به این دلیل که پست های شما درون این اپلیکیشن، در سرچ های گوگل نمایش داده میشود، فضای بسیار مناسبی برای افزایش رتبه سئو سایت شما به شکلی غیرمستقیم خواهد شد.

پینترست

انواع خدمات پینترست

درست همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، به منظور پیشرفت و جذب مخاطبان هدف بیشتر و همچنین بالا بردن آمار فروش خود، نیازمند به جلب اعتماد کاربران می‌باشید. بدین منظور برای رشد دادن اکانت خود و همینطور اعتبار بخشیدن به آن می‌توانید از خدمات پینترست ارائه شده توسط آریالینک استفاده نمایید.

خدمات پینترستی ما به دسته بندی های زیر تقسیم بندی شده اند:

Pinterest

  • افزایش فالوور: نخستین معیاری که برای تایید اعتبار یک پیج در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی درنظر گرفته میشود، تعداد فالوورها یا دنبال کنندگان آن اکانت می‌باشد. شما با استفاده از سرویس خرید فالوور پینترست آریالینک می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به هر اندازه که مد نظرتان است، تعداد فالوورهای اکانت خود را افزایش دهید.
  • افزایش لایک: دومین معیاری که برای سنجیدن اعتبار یک اکانت به چشم می‌آید، این است که آیا تعداد لایک‌های تصاویر اشتراک گذاری گذاشته و یا پین شده کاربر با تعداد فالوورهایش توازن و همخوانی دارد یا خیر. درنتیجه در ابتدای کار خود علاوه بر نیاز به خرید فالوور پینترست، بهتر است که از سرویس خرید لایک پینترست آریالینک هم استفاده کنید.
  • تولید محتوا: از دیگر خدماتی که توسط آریالینک برای این شبکه محبوب اجتماعی به کار برده میشود، تولید محتوای اختصاصی و سئو شده میباشد. این محتوا هم میتواند متنی و هم ویدئویی باشد. محتوایی که آریالینک ایجاد میکند، به این صورت میتواند برای اکانت شما به کار برده شود که درعین خلاقیت و جذابیتی که دلیل جلب توجه بینندگان میشود، تبلیغات شما به شکلی نامحسوس (و حتی محسوس) به مخاطبان نشان میدهد.
  • اشتراک گذاری: از سایر خدماتی که آریالینک در پینترست برای کاربران میتواند انجام دهد، اشتراک گذاری محتوای اختصاصی به صورت زمانبندی شده است. اهمیت تکرار فعالیت‌های تجاری از اصول ویژه کاری به شمار میرود و در پی آن افزایش میزان دیده شدن، افزایش میزان فروش و درنتیجه افزایش میزان درامد را به دنبال خواهید داشت.

آریالینک با سابقه بیش از 15سال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، آماده رائه خدمات ویژه پینترست به شما عزیزان میباشد.

Pinterest

Scroll to Top