ربات-هوشمند-تحت-وب

تولید ربات هوشمند تحت وب سفارشی

تولید ربات هوشمند تحت وب سفارشی

تولید ربات هوشمند تحت وب اختصاصی و سفارشی در آریالینک یکی از روشهای ارائه خدمت به مشتریان آریالینک است که به ندرت در جایی دیده میشود و از دسته سرویسهای ویژه ماست😊.

توضیح درمورد خدمت طراحی ربات هوشمند تحت وب کمی سخت است اما اینطور میتوانیم بگوییم که سرویس ربات هوشمند تحت وب اینگونه است که شما در کار خود یا برای کار خود نیاز به یک نرم افزار تحت وب واسط یا مستقل دارید که یک سری امور خاص یا ویژه را که به طور معمول توسط انسان یا نیروی انسانی قابل انجام نیست و یا اگر هم هست، به شدت سخت بوده و زمانبر بوده و با احتساب خطای نیروی انسانی و صرف وقت و هزینه خیلی زیاد قابل اجراست را به ما اعلام میکنید و ما دقیقا ربات نرم افزاری مدنظر شما را برایتان تولید میکنیم.

استفاده از ربات هوشمند تحت وب، طبق تجربه 15 ساله ما معمولا باعث کاهش چندین یا حتی چندصد برابری هزینه و زمان برای انجام وظایف مد نظر مشتری میباشد. اگر در یک جمله بخواهیم مسئله تولید ربات هوشمند تحت وب را بیان کنیم باید بگوییم هر آنچه که به فکرتان میرسد را به ما بگویید، ما با کدنویسی حرفه‌ای تحت وب و یا برنامه‌نویسی تلفیقی آن را برایتان میسازیم.

ربات هوشمند تحت وب چیست؟

ربات-هوشمند-تحت-وب

ربات هوشمند تحت وب درواقع رشته کدهایی برنامه نویسی شده توسط یک متخصص نرم افزار است که فرایند خاصی را دنبال میکند. برای مثال میتوان از ربات هوشمند تحت وب به منظور کنترل امور مالی بهره برد. به این صورت که اگر شما فروشگاهی با تعداد زیادی محصول داشته باشید، درصورت نوسان قیمت مجبور خواهید بود تا کلیه محصولاتتان را با نرخ جدید آپدیت کنید. به این صورت که باید تک تک محصولات را باز کرده و وارد ویرایشگر صفحه آن محصول شوید و کلی فرایند تکراری و خسته کننده را تکرار کنید که وقت بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. و البته حوصله شما را هم سر خواهد برد.

ضمن اینکه اگر کسب و کارتان بزرگ باشد و کارمندان زیادی داشته باشید، باید یک کارمند اختصاصی به منظور آپدیت قیمت‌ها استخدام کنید و حقوق زیادی به او بدهید. که هزینه زیادی از شما خواهد گرفت. درنتیجه به منظور پدیدار نشدن چنین مشکلاتی یک ربات اختصاصی آپدیت قیمت برایتان طراحی خواهیم کرد که تنها با کلیک کردن بر روی چند گزینه ساده تمام قیمت‌ها به کلی و به یکباره آپدیت شوند.

به این صورت که تمامی نرخ‌ها با یک ارز و ضریب مشخص تغییر قیمت داده شوند. برای مثال هنگامی که به میزان 30 هزار تومان افزایش دلار یک شبه داشتید، میتوانید تنها باید تغییر دادن ضریب بسته شدن قیمت هایتان از عدد قبلی به علاوه 30، و کلیک بر روی دکمه اجرا، تمامی قیمت‌های سایت با قیمت دلار جدید بسته شوند.

در مثالی دیگر فرض کنید شما یک کسب و کار تولیدی راه اندازی کرده اید. و به صورت تجربی از یک فرمولاسیون سنتی استفاده میکنید. مثلا میدانید دو قاشق روغن و یک قاشق و نیم شکر و دو لیوان آرد و یکسری ادویه را با هم مخلوط کنید میتوانید حلوا درست کنید. حال این حلوا را به دوستان و آشنایان معرفی کرده و آنها بعد از استفاده خوششان می‌آید و به بقیه هم پیشنهاد میکنند. حال سفارشات خیلی زیادتر شده است و میخواهید برای مثال 212 کیلو حلوا تولید کنید، ولی فقط توانایی تهیه 1 کیلو حلوا را با همان پیمانه قاشق و لیوان بلدید!

در اینجا ما ربات هوشمند تحت وب ویژه‌ای برای کسب و کار شما طراحی میکنیم که بتواند یک فرمولاسیون ثابت از شما بگیرد و هرمقدار که بخواهید تولید داشته باشید، به شما اندازه بدهد. یعنی مثلا در این ربات هوشمند تحت وب تعریف میکنیم که برای تهیه هر 1 کیلو حلوا به 10 میل روغن، 50 گرم شکر، 100 گرم آرد و… نیاز داریم. حال کافیست تنها عدد 212 را درون برنامه اختصاصی طراحی شده یا همان ربات هوشمند تحت وب وارد کنید تا دقیق به شما بگوید که چه میزان مواد اولیه نیاز دارید تا بتوانید آن میزان حلوا را درست کنید و به فروش برسانید.

ضمن اینکه میتواند با جزئیات و دقت صد در صدی بهای تمام شده محصول و اجزای آن به تفکیک را مشخص کرده و حتی مواردی مثل هزینه های جاری، هزینه های ناشی از تولید، میزان افت ارزش مالی، میزان خواب سرمایه، مقدار مواد اولیه مورد نیاز و کنترل سود مورد نیاز در یک بچ تولیدی را به شما ارائه دهد.

برای استفاده از ربات هوشمند تحت وب صرفا نیازی نیست که فرایندهای وابسته به دنیای وب انجام بگیرند. یعنی کسب و کارهای دیگر هم میتوانند از ربات هوشمند تحت وب استفاده کنند. به این صورت که فرض کنید بخواهید اطلاعات مربوط به یک ورزش خاص و تکنیک‌ها و تاکتیک های مربوط به آن ورزش را از دنیای وب دریافت کنید و آن‌ها را برای خود به کار بگیرید و حتی بتوانید خروجی آن را بر روی گوشی موبایل خود تحویل بگیرید. حال یک ربات هوشمند تحت وب ویژه طراحی می‌شود تا به جای اینکه صرف وقت و هزینه بسیار بالایی کنید، به آسانی این اطلاعات در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست شما برسد.

به بیانی ساده ربات هوشمند تحت وب، فرایندهای تکراری و خسته کننده‌ای که توسط نیروی انسانی باید انجام بگیرد را به آسانی، سرعت، دقت و کیفیت بالا انجام می‌دهد.

لزوم استفاده از ربات هوشمند تحت وب

ربات-هوشمند-تحت-وب

به طور کلی ربات هوشمند تحت وب، ابزارهایی هستند که باعث سهولت کار یک سری امور انسانی بشوند. به فرض مثال در زمان های دور مردم تعداد کالا‌ها را با میزان انگشتان خود میسنجیدند، رفته رفته یاد گرفتند که با نوشتن جمع و تفریق و ضرب و تقسیم انجام بدهند. بعدها وسیله ای تحت عنوان چرتکه ساخته شد که مردم میتوانستند با کمک آن راحت تر محاسبات ریاضی پیچیده را انجام بدهند. در سالهای نه چندان دور اخیر، ماشین حساب‌ها ساخته شدند و کار انسان‌ها را بسیار ساده تر کردند. کمی پس از ماشین حساب، کامیپوترها و ابر رایانه‌ها به وجود آمدند و محاسبات پیچیده ریاضی را به سرعت انجام دادند.

حال با کمک گرفتن از همین کامپیوترها ربات‌هایی با ویژگی های خاص توسط متخصصان نرم افزار تولید شده اند که میتوانند نه تنها محاسبات ریاضی، بلکه هر خواسته دیگری را برای سهولت امور انسان‌ها انجام بدهند.

گروه نرم افزاری آریالینک مفتخر است به طراحی، ساخت و راه‌اندازی هرنوع ربات هوشمند تحت وبی که مجری کارهای تکراری، پرتکرار، زمانبر و یا نیازمند به صرف انرژی زیاد هر شرکت، سازمان، تولیدی و یا غیره باشد.

به بیانی دیگر، هرکاری را که برای سازمان یا شرکتتان پرتکرار، زمانبر و پرهزینه (به لحاظ نفر ساعت در واحد کار) باشد را میتوانیم تبدیل به یک ربات هوشمند تحت وب نماییم تا با سرعت، دقت و کیفیتی فراتر از حد تصور برایتان انجام دهد.

ربات هوشمند تحت وب اساسا به میزان قابل توجهی میتواند زمان، انرژی و هزینه های شما را کاهش دهد.

همیشه نیازی نیست کاربر با ربات هوشمند تحت وب در ارتباط باشد و یا اطلاعات خاصی را درون آن وارد کند تا نتیجه بگیرد، و یا حتی گاهی ممکن است اصلا نیازی به دیدن و مراجعه کردن به آن نداشته باشد. برای مثال یک ربات هوشمند تحت وب طراحی شده توسط آریالینک به این شکل عمل میکند که از سایت های خبری موثق خبرها را میخواند و آن مطالب را درون سایت شما قرار میدهد. یعنی شما اصلا نمیبینید که ربات کجاست و چگونه عمل میکند، تنها چیزی که میبینید این است که خبرهای جدید هرلحظه درحال اضافه شدن به داخل سایت شما هستند!

برای مثال میتوانید به آدرس https://aryalink.com/newreader مراجعه کنید. ربات های ساخته شده توسط آریالینک تقریبا به طور کامل (بیش از 99%) قابلیت اجرای خودکار و زمانبندی شده را دارند.

یا در همان مثال آپدیت قیمت، میتوان ربات هوشمند تحت وب را جوری برنامه نویسی و طراحی کرد که اصلا قیمت جدید دلار را به شکل دستی نخواهید وارد کنید، مثلا تعریف شود که ربات هوشمند تحت وب، نرخ روز را از یک سایت ارزی معتبر بخواند و در صورتی که به یک حد نصابی رسید، بلافاصله تمام نرخ های محصولات سایت شما آپدیت بشوند.

یعنی مثلا در حال حاضر دلار 50 و خرده ای قیمت دارد. تا زمانی که به 60 نرسیده اتفاقی نیفتد، اما به محض اینکه ربات هوشمند تحت وب، نرخ 60 را برای دلار درون آن سایت مشاهده کرد (یا برای مثال از 5% قیمت قبلی بیشتر شد)، تمامی قیمت های محصولات شما با ضریب 60 بروزرسانی شوند.

این مثال برای این گفته شد که عملیات آپدیت لحظه‌ای نه این که نشدنی باشد، اما محاسبات زیاد و گاها زمانبری نیاز دارد که این روند، سرعت پردازش سایت شما را به شدت پایین خواهد آورد. ضمن اینکه حتی ممکن است با یک نوسان کوچک متحمل ضررهای جبران ناپذیری بشوید. مثلا تصور کنید که شما یک وبسایت فروشگاهی دارید که 5هزار محصول درون آن قرار دارد.

فرض کنید که قیمت های شما امروز بر اساس قیمت بازار تغییر کرده اند (محصولات شما به نرخ دلار وابسته و یا ارزهای بین المللی وابسته هستند). اگر به روز رسانی قیمت هر محصول در وبسایت شما در سریعترین زمان 30ثانیه زمان ببرد، برای آپدیت قیمت 5هزار محصول، شما به 2500دقیقه زمان مفید نیازمند هستید. به بیان ساده به بیش از 40 ساعت زمان مفید، بدون وقفه و حتی بدون کوچکترین اشتباهی نیاز دارید تا بتوانید قیمت آن تعداد محصولات خود را آپدیت کنید.

حال این واقعیت هم وجود دارد که نیروی انسانی در اجرای این پروسه دچار خستگی، خطای انسانی، خطا و تصحیح لحظه ای و یا اشتباه در کار شود، که همه این موارد برای اصلاح نیازمند زمان هستند. طبق استاندارد و اصول روانشناسی این نرخ 25% است. یعنی در عمل به بیش از 50 ساعت مفید برای بروزرسانی 5هزار محصول نیاز دارید.

این در حالی است که شما به طور متوسط از 8ساعت کار روزانه نهایتا در بهترین حالت بتوانید 6ساعت کار مفید انجام دهید. یعنی دست کم 8 تا 9 روز کاری فوق العاده سنگین با یک نیروی اختصاصی که بتوانید هر 30 تا 40 ثانیه یک قیمت را بروزرسانی نماید. به شما تبریک میگوییم، شما توانتسید قیمت‌ها را آپدیت کنید، اما نرخ ارز و قیمت بازار باز هم دچار تغییرات شد!

حال باید از نو فرایند را تکرار کنید. پس شما باید نیروهای اختصاصی برای این کارها برای خود استخدام کنید تا بتوانید همواره نرخ محصولات خود را آپدیت نگه دارید و اینکار موجب صرف هزینه های بسیاری برای کسب و کارتان میشود، تا جایی که از روند طبیعی بازار عقب میمانید.

حال تصور کنید که میتوانید با سفارش یک ربات هوشمند تحت وب اختصاصی برای سایت یا سیستم کسب و کاری خودتان به تیم نرم افزاری آریالینک، تنها در عرض کمتر از 10ثانیه با وارد کردن نرخ روز دلار و فشردن یک دکمه، این پروسه سنگین آپدیت قیمت 5هزار محصولی را به انجام برسانید. جالب اینجاست که اگر در روز صدبار هم نرخ ارز تغییر کند، شما به راحتی میتوانید در عرض همان کمتر از 10ثانیه قیمت محصولاتتان را بروزرسانی کنید. خودتان مقایسه کنید، 8روز کار بی وقفه (50ساعت معادل 180هزارثانیه) کجا و 10ثانیه کجا؟ به عبارت دیگر شما 18هزار درصد میتوانید کار خودتان را سریعتر با یک ربات هوشمند تحت وب انجام دهید.

کار ربات هوشمند تحت وب چیست؟

ربات-هوشمند-تحت-وب

کار ربات هوشمند تحت وب، رباتیک کردن، خودکارسازی و همینطور بهینه‌سازی تمامی امور در حوزه وب است که توسط نیروی انسانی بر روی کامپیوتر قابل اجرا باشد. در اصطلاح بین‌المللی به این کار RPA می‌گویند.

RPA مخفف Robotic Process Automation به معنای خودکارسازی فرایندهای رباتیک می‌باشد. ‌هنگامی که به کمک برنامه‌نویسی و یا نرم‌افزارهای ربات‌ساز، فرایند‌ها و امور نرم افزاری مثل امور اداری شرکت‌ها را طوری خودکار‌سازی کنیم که برای انجام مجدد آن امور، هیچ گونه نیازی به نیروی انسانی نباشد، اصطلاحا گفته می‌شود که در آن بخش RPA پیاده‌سازی شده است. به بیانی ساده‌تر، RPA جایگزینی ربات‌های نرم‌افزاری به جای انسان می‌باشد.

تیم آریالینک با تجربه بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ربات هوشمند تحت وب و بهره‌بری از نیروی تخصصی و حرفه‌ای در حوزه وب و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده رفع نیازمندی‌های شما در گستره نرم افزاری و دیجیتال می‌باشد.

مزایای استفاده از ربات هوشمند تحت وب

ربات-هوشمند-تحت-وب

  • افزایش سرعت بازدهی نیازمندی‌ها به نسبت روش‌های سنتی
  • کاهش هزینه‌ها به دلیل عدم نیاز به نیروی انسانی تمام وقت
  • سهولت در انجام فرایندهای تجاری برای مدیریت و کاربران
  • ذخیره سازی زمان و کاهش شدید اتلاف وقت
  • امکان اجرای محاسبات پیچیده در کسری از ثانیه
  • گستره عملکردی بسیار زیاد و امکان طراحی برای نیازمندی‌های گوناگون
  • به روز بودن لحظه‌ای و پیشی گرفتن از سایر رقبا و به دنبال آن افزایش میزان درامد
  • کارکرد آسان و بهینه
  • حذف خطاهای انسانی و افزایش دقت و کیفیت
  • اصلاح فایل های استاتیک و دینامیک (متنی، صوتی، تصویری، ویدئویی)
  • انتقال داده های حجیم (وبسایت های بزرگ و قدیمی، سیستم مالی بزرگ، راهکارهای سازمانی بزرگ و…)

به عنوان مثال فرض کنید که بخواهید اطلاعات حجیم یک وبسایت را از درون آن به سایت خود انتقال دهید. به روش معمول باید جزء به جزء و قسمت به قسمت اطلاعات را در بهترین حالت کپی و پیست کنید، تازه اگر امکان کپی وجود داشته باشد. حال اگر اطلاعات حجیم و زیاد باشند، گاها انتقال داده‌ها تا ماه‌ها و بعضا سال‌ها به طول خواهد انجامید. که برای انجام این‌کار باید چند کارمند بگیرید و وقت بسیار زیادی را برای انجام این کار بگذارند. درواقع وقت و هزینه زیادی را از دست خواهید داد.

اما اگر می‌خواهید چنین وقت و هزینه‌هایی را متحمل نشوید، برنامه نویسان تیم آریالینک برای شما ربات هوشمند تحت وب اختصاصی طراحی خواهند کرد که کلیه اطلاعات مورد نیاز شما را ظرف مدت چند دقیقه یا گاهی در کسری از ثانیه به مقصد مورد نظرتان منتقل کنند.

کار ربات هوشمند تحت وب برای این مورد به این صورت است که به شکلی اتوماتیک اطلاعات هدف گذاری شده را از منبع مورد نظر دریافت کرده و آن را به همان ترتیب و یا حتی با تغییرات دلخواه، به مقصد مدنظر شما انتقال خواهد داد.

مثلا برخی وبسایت‌ها تمایل دارند تا یک بروزرسانی اساسی را برای سایت خودشان به کار ببرند. اما برخی اطلاعات ناقص و اشتباه وارد آن سایت‌ها هست که دیگر نمیخواهند آنها منتقل شوند، و یا اینکه با یک سری تغییرات انتقال بیابند. برای مثال تمامی اسامی آپلود شده برای عکس‌هایشان دچار اشکال است. حال در اینجا ربات هوشمند تحت وب میتوانید علاوه بر اینکه تمامی اطلاعات مورد نیاز و دلخواه مشتری را به سایت جدید انتقال دهد، بلکه تیم آریالینک میتوانید ربات هوشمند تحت وب را جوری طراحی کند که تمامی آن اسامی مشکل دار را ادیت شده و به شکلی صحیح وارد سایت جدید بکند. 

کاندیدای استفاده از ربات هوشمند تحت وب

ربات-هوشمند-تحت-وب

به طور کلی هر فردی می‌تواند به منظور رفع یک سری مشکلات خاص خود در دنیای اینترنت، از یک ربات هوشمند تحت وب بهره ببرد. اما عموما افرادی که بیشتر نیازمند به این ربات هوشمند تحت وب هستند موارد زیر می‌باشند:

  • صاحبان مشاغل
  • مدیران ارشد یک کسب و کار
  • کارخانجات تولیدی
  • سازمان های دولتی
  • شرکت های خصوصی
  • سیستم های آموزشی
  • سیستم های اداری
  • خبرگزاری ها
  • صاحبان وبسایت اینترنتی
  • طراحان سایت
  • سئوکاران حرفه ای
  • واینرها و بلاگرها
  • سیستم های تبلیغاتی
  • رسانه های شبکه ای و اجتماعی
  • اپلیکیشن های موبایل
  • صرافی‌ها و سایت های ارز دیجیتال
  • مشاورین املاک
  • پزشکان
  • اشتراک گذاری های متنی
  • اشتراک گذاری های صوتی
  • اشتراک گذاری های ویدئویی
  • اشتراک گذاری های فایل
  • سایت های دانلود
  • تالارهای گفتمان
  • دایرکتوری های آنلاین
  • صاحبان مکان‌های دارای سیستم رزرواسیون
  • پایگاه های ورزشی
  • سایت های آگهی طبقه بندی شده
  • مدیران امور مالی
Scroll to Top