بهینه سازی کدهای سایت

بازنویسی کدهای سایت و بهینه سازی سیستمی

بازنویسی کدهای سایت و بهینه سازی سیستمی

در اکثر مواقع یکی از بزرگترین مسائل و موانعی که باعث جلوگیری از رشد وب سایت و عدم تاثیرگذاری سئو حتی با داشتن محتوای جذاب و با کیفیت می‌شود، خرابی و بی‌کیفیتی کدهای زبان‌های برنامه‌نویسی درج شده در خروجی صفحات سایت است. در سرویس بهینه سازی ساختار و بازنویسی کدینگ آریالینک کدهای UI و تمامی عیب و ایرادهای فنی و ساختاری صفحات سایت شما ضمن بررسی، اصلاح شده و در صورت نیاز بازنویسی خواهند شد.

بخاطر داشته باشید اصلاحات حرفه‌ای روی کدهای خروجی سایت شما باعث افزایش سرعت بارگیری صفحات و به دنبال آن کاهش نرخ پرش یا بانسینگ ریت (Bouncing Rate) شده و همچنین باعث افزایش زمان ماندگاری (Duration Time) کاربر در سایت میگردد که این خود یکی از نرخ‌های مهم مورد بررسی گوگل است و باعث افزایش امتیاز صفحه یا پیج رنک (Page Rank) شما میگردد.

بازنویسی کدهای سایت به معنی تغییر و یا بهبود کدهای موجود درون یک وب سایت اینترنتی می‌باشد. این فرایند شامل تغییرات در طراحی، ساختار، قالب بندی و همچنین عملکرد صفحات وب است. بازنویسی کدهای سایت به چندین دلیل ازجمله بهبود عملکرد سایت، به روز رسانی فناوری‌ها، افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و همینطور افزایش تجربه کاربران ممکن است انجام بگیرد.

برخلاف بازسازی کامل یک وبسایت، بازنویسی کدهای سایت، نسخه‌های قابل اجرا اصلاحی از کدهای موجود را تولید خواهد کرد. بازنویسی کدهای سایت با استفاده از HTML ، CSS ، JavaScript ، PHP ، ASP.NET و یا سایر زبان‌هاي برنامه نويسي صورت می‌پذیرد.

برای بازنویسی کدهای سایت، باید با دقت بالا کدهای موجود درون سایت را بررسی و تغییرات لازم را بر روی سایت اعمال کرد. چنانچه بازنویسی کدهای سایت به درستی انجام بگیرد، می‌تواند بهبود عملکرد وبسایت و همچنین بهبود تجربه کاربران را به دنبال داشته باشد.

لزوم بازنویسی کدهای سایت

بازنویسی-کدهای-سایت

گاهی اوقات ممکن است سایت ارزشمند شما با مشکلاتی مواجه شود. برای مثال امکان دارد یک نفر آن را هک کند، کدها خراب شده یا از بین بروند، مدت زمان اعتبار هاست و دامنه سایتتان به اتمام برسد، سایت به طور کلی از بین برود و یا هر اشکال دیگری که فکرش را می‌کنید و یا حتی فکرش را هم نمی‌کنید رخ بدهد.

بازنویسی کدهای سایت در آریالینک به این شکل است که علاوه بر بازگردانی تمامی اطلاعات از بین رفته، اصلاح کدها یا برطرف سازی هر اشکال دیگری که برای سایتتان به وجود آمده باشد، سایت شما را بهینه سازی هم خواهیم کرد.

نکته پر اهمیت در بهینه سازی سایت به این صورت است که در هنگام بازنویسی کدهای سایت، باید فرایند و الگوریتم‌هایی به منظور بهبود وضعیت سایت برای موتورهای جستجوگر صورت بگیرد تا جایگاه برتر صفحات گوگل از آن سایت شما بشود. به علاوه باید سرعت و کیفیت سایت به قدری بهبود و ارتقا پیدا کند که در کسری از ثانیه به دنبال کننده هایتان نشان داده شود.

بازنویسی کدهای سایت آریالینک راه حلی برای نجات سایت شما از شرایط بحرانی است. شاید به موقعیتی رسیده باشید که فکر میکنید راه حلی برای بازگشت سایت به شرایط اولیه وجود ندارد و یا دچار نا امیدی شده‌اید که سرمایه گذاری شما از دست رفته است، اما به شما این تضمین را می‌دهیم که می‌شود بهتر از گذشته هم باشید و چنین مخمصه‌ای را به فرصتی بسیار طلایی تبدیل کنید. اما برای این‌کار باید از افراد متخصص و باتجربه در زمینه بازنویسی کدهای سایت کمک بگیرید.

آریالینک با برخورداری از تیم برنامه نویسی حرفه‌ای با سابقه طولانی، آماده کمک به شما و بهبود کسب و کارتان از طریق بازنویسی کدهای سایت شما می‌باشد.

بازنویسی-کدهای-سایت

برای مثال گاهی امکان دارد فراموش کرده باشید که هاست خود را تمدید کنید و دیتای سایت شما از دستتان خارج شده است، یا گاهی ارسال کدهای مخرب توسط افراد هکر باعث میشود به سایت شما ضرر زیادی وارد شود، یا حتی ممکن است به علت استفاده از نرم افزارهای غیراستاندارد به سایت شما آسیب جدی وارد شود و یا به هر دلیل دیگری سایت شما به خطر افتاده باشد. در چنین شرایطی عملا کاری از دست شما ساخته نیست و برای رفع مشکل به افرادی متبهر نیاز خواهید داشت. شما میتوانید با ما در تیم آریالینک تماس برقرار کنید تا پس از بررسی کلی مشکلاتتان، به رفع آن‌ها بپردازیم و شما را از شرایط بحرانیتان خارج کنیم.

تولید کنندگان محتوا در آریالینک به هنگام بازنویسی کدهای سایت، علاوه بر تولید محتوای پیشین، به بهینه سازی محتوا با بکارگیری فرایندهایی در راستای بهبود فرمت و شکل محتوا می‌پردازد که چنین روندی موجب تحولات بزرگ در سایت شما خواهد شد.

اهداف بازنویسی کدهای سایت

به طور کلی بازنویسی کدهای سایت دنبال کننده‌ی دو هدف اصلی به شرح زیر است:

  • نخستین هدف، ارتقا محتوا و بروزرسانی اطلاعات برای جذب هرچه بیشتر مخاطب است.
  • گام دوم، ایجاد مسیری نو به منظور ایجاد محتوای جدید با قالبی متفاوت برای سایر سایت‌ها می‌باشد.

بهترین راه حل به جهت بازیابی سایت و یا بهینه‌سازی آن، بازنویسی کدهای سایت می‌باشد. با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد، بازنویسی کدهای سایت نه تنها تمامی نگرانی های از دست دادن اطلاعات، کندی سایت، کمبود کیفیت سایت و بسیاری معضلات دیگر سایت شما را برطرف می‌کند، بلکه حتی می‌تواند بهتر از گذشته عمل کرده و در واقع سایت شما را ارتقا سیستمی بدهد.

تیم آریالینک با بهره‌مندی از مجرب‌ترین تیم برنامه‌نویسی با سابقه‌ای بیشتر از 15سال تجربه در حوزه وب، آماده کمک‌رسانی به شما به‌منظور بازنویسی کدهای سایت شما و درنتیجه آپدیت سایت و حتی آپگرید سایت ارزشمند شما می‌باشد.

بازنویسی-کدهای-سایت

Scroll to Top