exclusive-website-design

طراحی سایت اختصاصی (طراحي وبسايت سفارشي)

اگر تجارت، محصول، موضوع، فعالیت، خدمات، نگاه جدید یا روش معرفی خاص، روشی نوین برای انجام امور معارفه یا فروش یا ارتباط و یا هرچیز دیگری دارید که از حالت‌های پیشفرض یا موضوعات وب سایت‌ها خارج است، شما میبایست یک طراحی سایت اختصاصی یا سفارشی انجام بدهید. در واقع سرویس طراحی وب سایت سفارشی یا همان طراحی سایت اختصاصی در آریالینک به شما این امکان و آزادی عمل را میدهد که هر نوع وبسایتی که دلتان بخواد را طراحی، کدنویسی و تولید کرده و توسعه دهید.

طراحی سایت اختصاصی به معنی طراحی یک وبسایت با توجه به نیازها و مشخصات خاص مشتری میباشد. در طراحی سایت اختصاصی، تمام جزئیات سایت ازقبیل طرح، قالب، رنگ‌ها، عناصر گرافیکی و… همگی بر اساس نیازها و درخواست مشتری و باتوجه به مدل فعالیت وبسایت طراحی خواهند شد. این مدل طراحی برای افرادی که به دنبال چیدمانی مناسب برای کسب و کار خود هستند، بسیار مناسب میباشد.

به بیانی دیگر، طراحی سایت اختصاصی یعنی طراحی و توسعه یک وب سایت منحصر به فرد و شخصی که برای یک شرکت، سازمان، فروشگاه آنلاین یا هر نوع کسب و کار دیگری اجرایی میشود. طراحی سایت اختصاصی به شما این امکان را خواهد داد تا با استفاده از قابلیت‌های منحصر به فرد خودتان، بازار هدف خود را به شکلی بهینه پوشش دهید.

  طراحی-سایت-اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به شما این امکان را میدهد که به صورت 0 تا 100 بتوانید سایت خودتان را مطابق با میل و سلیقه خود در اختیار داشته باشید. به بیانی دیگر اگر مدل کسب و کار و یا حتی شخصیت شما به گونه ای است که به دنبال طراحی سایت اختصاصی به گونه ای خارج از معمول هستید، آریالینک کمک کننده شما در این راستا خواهد بود.

ازجمله مزایایی که یک وبسایت اختصاصی با خود به همراه دارد شامل موارد زیر میگردد:

  • طراحی ریسپانسیو: این حالت که به آن واکنش گرا هم میگویند، به این صورت است که شما در هر دستگاهی قابلیت استفاده از سایت را به صورت بهینه و متناسب خواهید داشت.
  • طراحی گرافیکی اختصاصی: هرچقدر جذابیت بصری یک وبسایت بیشتر باشد، کاربران را به سایت علاقه‌مندتر خواهد کرد. در طراحی سایت اختصاصی امکان به کارگیری از بهترین طراحی های گرافیکی متناسب با سلیقه شما وجود خواهد داشت.
  • سئو سایت قدرتمند: در طراحی سایت اختصاصی، بهترین متدهای سئو به منظور بهتر بودن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به کار گرفته میشود. اگر شما جایگاه خوبی در میان صفحات گوگل نداشته باشید، از دید بیشتر کاربران پنهان خواهید ماند.
  • سرعت لود بالا: به دلیل بهینه بودن کدنویسی سایت، تمامی معیارهای افزایش سرعت درون آن توسط تیم برنامه نویسی رعایت میشود. به همین دلیل سرعت بارگزاری سایت به شدت افزایش خواهد یافت.

exclusive-website-design

  • کدنویسی تخصصی: با کدنویسی اختصاصی این امکان وجود خواهد داشت تا هر چیزی از سایت در هر جایی از آن را بتوانیم ایجاد و یا ویرایش کنیم.
  • پشتیبانی برنامه‌ریزی شده: تیم آریالینک در تمام طول اجرای پروژه و حتی پس از آن، پشتیبانی سایت شما را تا حد امکان عهده دار خواهد بود.
  • امنیت بالا: به دلیل استفاده از پروتکل‌های امنیتی ویژه و اختصاصی طراحی شده توسط آریالینک، امنیت سایت تا حد بسیار زیادی بالا خواهد بود.
  • بهینه بودن سایت: باتوجه به اختصاصی و ویژه بودن طراحی، تمامی نکات مربوط به بهینه سازی سایت رعایت خواهند شد.
  • کاربرپسند بودن: یک کاربر چه چیزی از یک سایت انتظار دارد؟ سرعت بالا و کیفیت جذاب و راحتی کارکرد با سایت. از آنجا که تمامی این ویژگی‌ها به هنگام طراحی سایت اختصاصی درون آن رعایت میشود، قطعا مورد پسند کاربران نیز قرار خواهد گرفت.

تیم آریالینک با سابقه بیش از 15سال در زمینه طراحی انوع وبسایت، ازجمله طراحی سایت اختصاصی، آماده ارائه خدمات ویژه به شما مشتریان عزیز میباشد.

exclusive-website-design

Scroll to Top